Tunnisteet

fiilistelyä (41) hölmöä (3) joulu (3) kissa (1) kynnet (15) laihista (22) laskuvarjo (1) leipomuksia (18) liikunta (12) matka (2) meikkaus (4) muutto (4) remontti (34) ruokaa (14) sisustus (13)

torstai 6. helmikuuta 2014

Nyt on vähän avauduttava

Tein tänään tavoittelemani viikon kolmannen liikuntasuorituksen. Lähdin lenkille ja ajattelin oikein kuunnella musiikkia, kun siinä nyt yksin tallustelin. Ajattelin vähän hölkkäilläkin ja musiikistahan sais kivaa rytmiä. Siis sais rytmiä jos kuulis sitä musiikkia. Sain kyllä radion kuulumaan puhelimestani, mutta kun laitoin kännyn taskuun niin johan lakkas kuulumasta. Koitin etsiä toisen kanavan, josko se auttais, mutta EI! Taitaa olla aika tiiviit taskut takis, kun ei radiokaan toimi. Vai olisko sittenkin vain maailman surkein antenni. Mulla on elämäni ensimmäinen kotimainen puhelin ja oon takunnu sen kanssa niin paljon että viimeiseksi taitaa jäädä. Lenkkivastoinkäymiseni eivät toki loppuneet radion huonoon toimivuuteen...käytän yleensä Sports trackeria, kun oon lenkillä ja niin päätin nytkin tehdä. Katoin vielä kotoa lähtiessäni, että se alkoi varmasti mittaamaan aikaa. Mutta kun sitten lenkin puolivälissä suunnilleen meinasin kattoo kuinka pitkästi olin hölkänny, niin kappas vain, eikös sekin ollu sammunu. Varmaankin siinä radioo räpätessäni. Mua otti siis niiiiiiiiin päähän, että teki mieli heittää koko hökötys metsään ja hyppiä tasajalkaa. Eihän se toki oo puhelimen vika jos käyttäjät kämmäilee. Otti nyt kuitenkin päähän ja oli avauduttava.

Kaivelin muuten ne vanhat mitat, joita olin laittanu muistiin, kun viimeksi laihdutin. Mähän oon tainnu sanoa, että olen parhaimmillani tällä hetkellä. Mun lähtöpaino oli nimittäin n. 3kg enemmän nyt aloittaessani, kun sillon viimeksi. Että ihan kivasti juu. Aamulla ajattelin koittaa ehtiä puntaroimaan ja mittailemaan. Katotaan onko mitään tapahtunu viikossa. Jos nyt yrittäisin pitää tota perjantaita sitten puntaripäivänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti