Tunnisteet

fiilistelyä (41) hölmöä (3) joulu (3) kissa (1) kynnet (15) laihista (22) laskuvarjo (1) leipomuksia (18) liikunta (12) matka (2) meikkaus (4) muutto (4) remontti (34) ruokaa (14) sisustus (13)

maanantai 1. syyskuuta 2014

Muutto

Olen muuttanut...taas! Tällä kertaa en kuitenkaan omaa osoitettani ole vaihtanut, vaan mun kynsibisnes muutti uusiin tiloihin. Nyt meillä on enemmän tilaa ripsientekijän kanssa ja saatiin vielä hierojakin samassa kaupassa meidän kans saman katon alle. Olipas hassu lause. No kuitenkin. Viikonloppuna siis muutettiin kimpsuinemme uuteen paikkaan. Hieroja-mies naureskelikin, että nyt tuli taloon loputon määrä kynsiviiloja. No melkein ainakin.
Vaikka tavaraa ei niin älyttömästi ollut, niin meni siinä kuitenkin aikaa kaikkine siivoiluineen. Ihan ei oo tavarat vielä löytäny mulla omaa paikkaansa, mut ehkä huomenna paremmin, kun ekat asiakkaat uuteen paikkaan tulee. Katsotaan löytävätkö perille:)

Muuttokynnet

 Semmonen viikonloppu mulla. Istutin eilen illalla (jo) ne kukatkin purkkeihin, mitkä sillon aiemmin viikolla ostin. Ei ne hirveesti ollu auennu, mutta eikö ne vielä siitä aukee. Mun mielestä tämän päivän aikanakin oli kuitenkin auennut pari kukkaa:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti