Tunnisteet

fiilistelyä (41) hölmöä (3) joulu (3) kissa (1) kynnet (15) laihista (22) laskuvarjo (1) leipomuksia (18) liikunta (12) matka (2) meikkaus (4) muutto (4) remontti (34) ruokaa (14) sisustus (13)

torstai 28. elokuuta 2014

Kiveen kirjoitettu




Nyt se on kiveen kirjoitettu! 20 kg on pakko saada pois. Kävin tossa joku aika sitten puntarissa ja se kertoi mulle näin. Tiedän että oon ennemminkin täälä uhannut laihduttaa, mutta nyt hittolainen on oikeesti pakko tehdä jotain. Täs uhkaa muuten ihan varmasti diabetekset ja muut. Sitä on vähän suvussa, joten eipä se yllätys olisi vaikka semmonen iskis.
Alku viikon olin sairaslomalla, mutta nyt palaa arki ja työ ja lopetetaan kaikki ylimääräinen syöminen. Mun suurin ongelmahan on iltasyöminen. Se kun pääsee valloilleen niin siitä ei loppua tuu. Iltasyöpöttely siis kuriin ja hiilarit tosi vähiin. Tänään oon syöny pekonia (löysin jääkaapista paketin, joka pian olis morjenstanu ovella, jos sitä ei olis sieltä paistellu pois) ja tein hedelmä-marja smoothien. Onhan niissä toki sokeria, mut mielestäni pienempi paha kuitenkin kun puoli pakettia paahtoleipää. Mansikat oli itse poimittuja pakasteita, joihin oli lisätty ehkä teelusikallinen sokeria.

Mustikkaa, mansikkaa, banaania ja nektariinia.
Hyvää ja raikasta.

Mun tulee muuten syötyä tosi huonosti hedelmiä, mutta smoothieta kun viitsii tehdä niin sitten hedelmät laskee. Onneksi äiti oli tänä vuonna innokas tuonne mustikkametsään, niin niitäkin löytyy nyt pakastimesta.

Näillä eväillä siis keventämään oloa. Jos ei mitään tapahdu niin....arg!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti