Tunnisteet

fiilistelyä (41) hölmöä (3) joulu (3) kissa (1) kynnet (15) laihista (22) laskuvarjo (1) leipomuksia (18) liikunta (12) matka (2) meikkaus (4) muutto (4) remontti (34) ruokaa (14) sisustus (13)

sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Mukava viikonloppu

Onpa ollut kiva viikonloppu. Oli siis perjantaina jo vapaapäivä töistä. Saatiin vähän makkaria eteenpäin. Kävin myös pitkästä aikaa tuunaamassa omia kynsiäni. Tämmöset niistä tuli.


Kärjessä on proseccoa glitterigeeliä. Pohjalle laitoin proseccoa geelilakkaa, mut siinä oli niitä 
bling-hippusia niin vähän, ettei ne näy tossa, kun eivät näy juuri luonnossakaan. Muutamaan kynteen laitoin kultaa tollee epämääräisiä paloja epämääräisesti ja yhteen kynteen piirsin kukan. Mä en oikestaan hirveesti edes tykkää kullasta, mut kokeilinpa nyt kuitenkin. En käytä koskaan edes kultaisia koruja, enkä edes omista niitä. 

Oikestaan sen takia mä aloin omia kynsiäni korjaileen, kun niissä näkyi jo niin ruma ja pitkä kasvuraja ja olin sit lauantaina menossa meikkailemaan. Enhän mä voinut niin kauheilla käsillä näyttäytyä ;)
Lauantaina olin meikkaamassa yhden hiusnäytöksen malleja. Se oli oikein mukavaa pitkästä aikaa. Nyt sain meikata ainakin 9 mallia, niin mä kotona sit taisin laskeskella. Yhtään kuvia en siinä kiireessä ehtinyt ottaa :( Meillä oli neljä eri "aihetta" meikeissä eli sai tehdä usean samanlaisen. Nautin siis lauantain keikasta kovasti vaikka pitkä päivä olikin.

Tietysti pisteen kivaan viikonloppuun teki vielä se, että ne kaikki lumet mitä viikolla maahan leijaili ovat sulaneet pois. Sopii mulle paremmin kun hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti