Tunnisteet

fiilistelyä (41) hölmöä (3) joulu (3) kissa (1) kynnet (15) laihista (22) laskuvarjo (1) leipomuksia (18) liikunta (12) matka (2) meikkaus (4) muutto (4) remontti (34) ruokaa (14) sisustus (13)

keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Kerro kerro kuvastin..

Jee, löysin peilin vessaan. Tai oikestaan kehykset peiliin. Se kuvastin mulla jo on, mut siitä tarvis saada palan pois. Ajattelin ihan kokeilla josko se onnistuis lasileikkurilla ihan itse viiltelemällä. Onneksi on kaksi peiliä että siihen toiseen voi vähän harjotella. Jos ei meekään ihan ekalla kerralla nappiin.

Oon ihan hyvin onnistunut vielä pitämään mun kevennetystä viikosta kiinni. Olin sillon maanantaina sielä pumpis ja kun tuntui et jäi vielä vähän energiaa niin tein siihen päälle semmosen puolen tunnin kävelylenkin. Tänäänkin olis tarkotus mennä jumpalle. Syömäpuolikin on pysynyt aikas hyvin ruodussa. Oon lisänny salaattia, jättänyt perunan ja pastat vähemmälle ja muistanu jopa juoda enemmän vettä. Kyllä tämä tästä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti