Tunnisteet

fiilistelyä (41) hölmöä (3) joulu (3) kissa (1) kynnet (15) laihista (22) laskuvarjo (1) leipomuksia (18) liikunta (12) matka (2) meikkaus (4) muutto (4) remontti (34) ruokaa (14) sisustus (13)

torstai 9. tammikuuta 2014

Puntari



Mullahan oli tarkoitus säikäyttää itseni sillon tiistaina nousemalla aamulla ensimmäisenä puntariin. Ilmeisesti jokin taho suojeli mua sydäriltä, koska meidän puntarista olikin patteri loppu. Pääsin tänään sitten ekan kerran tällä viikolla oikein kauppaan asti, niin eipä löytynyt pattereita sieltä kaupasta. Liekö muutkin aloittaneet laihdutuksen ja ostaneet puntareihinsa pattereita. Ken tietää. En sitten viitsinyt yhden patterin takia lähtee kiertään ympäriinsä. Nyt kävin jumpalla ja koska matkan varrella oli kauppa niin pyörähdin sinne ja löysin patterit. Aamulla siis jännitetään mitä tuo meidän digi-ihme mulle kertoo.
Koska en päässyt puntariin niin mittailin sitten vähän senttejä itsestäni. Rinnanympärys 108cm, vyötärö 97cm, lantio 116cm. Ihan riittäviä lukemiahan niistä tuli. Mulla on muistaakseni jossain tallessa ne mitat kun viimeksi laihdutin. Täytyy kaivaa ne jostain ja todeta kuinka paljon sitä onkaan pyöristynyt puolessatoista vuodessa. 

Mun syömiset on tällä viikolla menny ihan ok. En mä ihan niin tiukkaan pussikeittoiluun sitten lähteny, kun aluksi meinasin. Luulin että mulla olis ollu enemmän niitä pirtelöitä kaapis jemmas, mut ei niitä hirveesti ollukaan. Oon sit tehny niin että oon töis juonu yhden pirtelön ja kotona toisen. Aamulla oon syöny puuroa, vähän pienemmän annoksen, kuin "normaalisti" ja kotona tehnyt iltapäivällä munakkaan. Tänään söin jauhelihakastiketta, keitettyjä porkkanoita ja raejuustoa. Ei siinä tainnu hirveesti hiilareita olla. Viikonloppuna pitääkin muistaa pitää itsensä kurissa, ettei sormet tunge suuhun jatkuvasti jotain purtavaa. Vettä oon muuten muistanu juoda aika hyvin.
Äsken kävin siis pumpissa. Tein melko pienillä painoilla, kun en oo pitkään aikaan ollu ja just oon päässy siitä flunssasta eroon. Nyt tarttis varmaan vähän venytellä, ettei oo huomenna ihan kauheen kiree olo. Ihan vaikutti hyviltä ne pukin tuomat uudet jumppakengätkin. Ei ainakaan tullu rakkoja. Nyt siis suihkuun ja sitten pian saakin mennä nukkumaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti