Tunnisteet

fiilistelyä (41) hölmöä (3) joulu (3) kissa (1) kynnet (15) laihista (22) laskuvarjo (1) leipomuksia (18) liikunta (12) matka (2) meikkaus (4) muutto (4) remontti (34) ruokaa (14) sisustus (13)

torstai 16. tammikuuta 2014

Rehellisyys maan perii

Oon muistanu juoda tällä viikolla ihan hyvin. Päivällä oon syöny punajuurivuokaa(itse tehtyä), paistettua jauhelihaa ja raejuustoa. Töissä en oo kahvilla ottanut mitään tai korkeintaan Gefilus juoman kahvin kanssa. Ruokkiksella oon nauttinut ateriankorvikkeen. Illalla tai yöhän se jo on kun pääsen kotiin, en oo syönyt mitään. Paitsi...nyt tulee tunnustus...eilen sorruin. Söin kolme palaa pannaria omenahillolla. En vaan voinut vastustaa kiusausta. En nyt kuitenkaan heitä ihan läskiksi vaan lopetan sen touhun nyt välittömästi. Oon päättänyt että lauantaisin saan herkutella, mutta sekään ei tarkoita sitä että syödään kaikki mikä ei alta karkaa.
Mulle peikko ei niinkään oo rasva vaan hiilarit. Siksi toi pannarikin oli ehkä pahin mahdollinen mihin voin yöllä sortua. Kaapissa kun olisi ollut esim raejuustoa. No tunsin kyllä heti piston rinnassani tästä tekosestani. Ei siis enää pannaria yöllä, mieluummin ei mitään. Nyt kun petokseni tunnustin, en voi sitä enää kieltää tapahtuneen. Tämä oli siis opetus itselleni. Eteenpäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti