Tunnisteet

fiilistelyä (41) hölmöä (3) joulu (3) kissa (1) kynnet (15) laihista (22) laskuvarjo (1) leipomuksia (18) liikunta (12) matka (2) meikkaus (4) muutto (4) remontti (34) ruokaa (14) sisustus (13)

sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Viikkohan loppuu

On nyt ollut jotenkin muka kiirettä, vaikka ei kai mulla oikeesti nyt niin kiire oo ollu etten olis ehtiny kirjuuttelemaan. Puntarissa kävin eilen aamulla ja se näytti -1,6kg. Se on siis semmonen kymmenen päivän tulos. Ihan kiva. Ei nyt mikään huippu mut ihan kiva. Senttejä ei ollut tainnut lähtee oikestaan ollenkaan. Kerran taisin harrastaa liikuntaa tässä männä viikolla. Kävin salilla ähisemässä. Ruokailut on menny viikon aikana ihan hienosti. Vähähiilareisesti ja korvikkeilla olen jatkanut. Aloin syömään lisäksi Colonic plus kehonpuhdistustapletteja. Oon syöny niitä aiemminkin laihduttaessani ja mielestäni vaikuttavat aineenvaihduntaan. En tiedä vaikuttavatko vai onko vaikutus mun päässä, mut väliäkö hällä. Mulle riittää nyt ihan pelkkä uskomuskin. Tänään katoin sitä tv5:n dieettiklubia ja kiinnostuin vähän siitä paleodietistä. Siihen voisin tutustua ja soveltaa sitä ruokailuuni. Vois maistua tuolle ukollekin kun siinä syödään paljon lihaa.
Nyt siis ens viikon tavoitteeksi edes kolme liikuntasuoritusta, mielellään jopa neljä. Iltavuorokin niin aamusella olis kyl hyvin aikaa liikkua.

Piti saada vähän harjoitella niin piirustin tuollaisen kukan tapaisen kynteeni.

Kohti uutta viikkoa siis ja uutta innostusta liikuntaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti